#Startupy

Z korporátu do startupu? Proč ne? Milan Havlíček to vidí v Yieldigu jasně

Milan Havlíček, někdejší vedoucí manažer Revenue oddělení Makro Cash & Carry ČR, se rozhodl jít za svým srdcem. Prostě poslechl instinkt, který mu pravil, že v Yieldigu to všechno má smysl. Že 5+5 bude vždy 10 a že matematici z Yieldiga vědí jak spočítat nejen oněch 5+5, ale hlavně, že vědí jak na dynamickou cenotvorbu. No a pak už se jen stát v této oblasti globálním hráčem. Ani zjednodušeně to nezní jako snadný úkol. Milan Havlíček však ví jak na to. Že to bude snadné? To nikdo neříkal. Reálné to nicméně je. A díky Milanovi reálnější, než kdykoli před tím. Jak Milan svůj úkol v Yieldigu vnímá?

Z korporátu do startupu? Proč ne? Milan Havlíček to vidí v Yieldigu jasně 1 fotografie ve fotogalerii

Čím vám Yieldigo učarovalo, že jste se rozhodl vyměnit židli v Makru za tu matematickou v Yieldigu?

Jsou dvě roviny, které mne na Yieldigu při spolupráci s nimi upoutaly. V prvé řadě je to hodnota, kterou dokáží během krátké chvíle pro svoje zákazníky přinést. A dělají to transparetně, bez požadavků na vlekoucí se implementace a s nimi nafouknuté rozpočty. Druhou rovinou jsou osobnosti zakladatelů – zkrátka, když vidíte jak do Yieldiga „dávají srdíčko“ a s jakým nadšením věci dělají, nejde stát netečně opodál a táhne vás to jim pomoct.

V Yieldigu jste zatím jen od začátku roku, ještě stále se rozkoukáváte, nebo jste se již rozkoukal? Jaké byly vaše první kroky v nové funkci? Kam budou směřovat ty další?

Rozkoukávání probíhalo hodně rychle, ve startupu není na dlouhé přešlalpování na místě čas. Prakticky od první minuty jedu na sto a více procent. Máme se zakladateli a invetory na tento rok ambiciózní cíle a chceme všichni udělat maximum pro jejich dosažení. První kroky, stejně jako ty následující vedou k zákaníkům, tam je moje hlavní přidaná hodnota pro Yieldigo.

Jaký je rozdíl mezi tím, když nastoupíte do rozjetého vlaku, jakým byly ve vašem případě Prazdroj či Makro v porovnání se startupem, jako je Yieldigo? Cítíte větší zodpovědnost? Jaké to je?

Jsou to skutečně dva úplně rozdílné světy. Zatímco ve velkých společnostech jede vše v nalinkovaných kolejích a zavedení každé změny potřebuje čas na odsouhlasení, implementaci a převedení do reality, ve startapu se věcí mění ze dne na den. S tím souvisí i tlak na efektivitu – ve startupu není čas ani kapacita si připravovat věci takzvaně „do šuplíku“ a zdroje se musí soustředit na oblasti, které zákazník uvidí / ocení hned. Odpovědnost je pochopitelně výrazně větší, to bylo celkem očekávané. Je nás v Yieldigu pár a pro nějaké schovávání jeden za druhé není prostor. A musím přiznat, že tato otevřenost a osobní odpovědnost je příjemná změna a pořádně si to užívám.

Co si od spolupráce s Yieldigem sám pro sebe slibujete? Co naopak vy slibujete Yieldigu?

Už jsme se tohoto tématu částečně dotkly v předchozích otázkách. Do Yieldiga jsem šel s tím, že chci za sebou vidět kus odvedené práce, na který můžu být hrdý a očekám, že věci se budou hýbat výrazně rychleji kupředu, než je častokrát realita v velkých společnostech. Závazek z mojí strany k Yieldigu je také poměrně jednoduchý. V prvé řadě připravenost to odmakat na „plný pecky“, být jednou z hlavních tváří Yieldiga ve vztahu k zákazníkům a zároveň si chci nést věškerou odpovědnost za svoje kroky a rozhodnutí.

Yieldigo má obrovský potenciál, kam až se dá, dle vašeho soudu, rozvinout?

Ano, souhlasím s tím, že potenciál Yieldiga je obrovský. Díky své flexibilitě a univerzálnosti dokáže fungovat v prostředí, kde se bude stále více prolínat nakupování v kamenných obchodech a e-shopech. Navíc, globálně neexistuje moc konkurentů, kteří již v těchto dimenzích přemýšlejí. Abych to shrnul – cílem je z Yieldiga vybudovat globálního hráče na poli dynamické cenotvroby.

Děkujeme za rozhvor a držíme palce!

Komentáře (0)

Pro přidávání komentářů musíte být přihlášeni.

Partneři magazínu
další partneři
© 2024 BYZMAG.cz, Všechna práva vyhrazena.