Patricie Irlveková je ředitelkou marketingu a obchodu Léčebných lázních Mariánských Lázních
Nadnárodní skupina Danubius Hotels Group je v Mariánských Lázních jako doma. Jejích devět lázeňských hotelů patří v tomto západočeské lázeňském městě ke špičce nejen v ubytovacích, ale také v léčebných službách. Konkurenční lázeňské hotely a zvyšující se zájem návštěvníků klade vysoké nároky na kvalitu služeb, o které se stará celá řada manažerů. Mariánské Lázně letos slaví významné výročí - 200 let od založení a proto jsme oslovili obchodní ředitelku Danubius Hotels Group Patricii Irlvekovou, aby se s námi podělila o několik postřehů z minulé sezony i z momentální situace na trhu s lázeňskými pobyty.
8 fotografií ve fotogaleriiJak si stojí v konkurenci dalších lázeňských hotelů ve skupině Danubius Hotels Group ty české?
Každá destinace má svá specifika, a klienti jezdí za různými požitky. Jedni vyhledávají lázeňská místa s termální vodou, jiní s minerální vodou a léčivým bahnem, většina se řídí
indikacemi. To znamená, že vyráží tam, kde jim lázeňský pobyt pomůže vyléčit či zmírnit jejich neduhy a zdravotní problémy. Tím jsem chtěla říci, že nejsme v přímé konkurenci s hotely naší skupiny, ale české hotely jsou hodnoceny velice kladně a mají skvělé výsledky.
Můžete vypíchnout některé rozdíly, podle kterých si návštěvníci vybírají práve vaše lázeňské hotely v Mariánských lázních?
Naše hotely jsou známé vysokou kvalitou služeb, jak v lázeňské, tak i v ubytovací a stravovací části nabízených služeb. Pro léčebné procedury využíváme přírodní léčivé zdroje světoznámých minerálních pramenů, které se používají k minerálním uhličitým koupelím, pitné léčbě i k inhalacím. Dále využíváme unikátní Mariin plyn, s obsahem 99,7% CO2, k léčbě pohybového aparátu formou suchých plynových koupelí či injekcí. A v neposlední řadě slatina v zábalech či koupelích, která je tepelnou terapií taktéž využívána pro problémy pohybového ústrojí.
Co se týká kvality pokojů, jsme nesmírně rádi, že společnost investovala nemalé prostředky do rekonstrukce pokojů, které jsou kvalitativně opravdu na vysoké evropské úrovni. O čemž se nově mohou přesvědčit právě hosté v resortu Hvězda, kde právě dokončila rekonstrukce 79 pokojů.
V oblasti stravování máme vypracovaný koncept reflektující poslední trendy zdravé výživy, a preferující vysokou kvalitu potravin, jejich čerstvost a šetrné zpracovávání.
Jak byste zhodnotila minulou lázeňskou sezonu?
Minulá lázeňská sezóna byla úspěšná, zaznamenali jsme nárůsty tržeb i trend nárůstu klientů, kteří znovu začali vyhledávat léčebné pobyty. Jedná se o klienty z Německa, ale
hlavně z rusky mluvících zemí. Také domácí trh zaznamenal nárůst, a větší poptávku po lázeňských pobytech.
V jakém poměru navštěvují mariánskolázeňské hotely skupiny Danubius Hotels Group tuzemští zájemci o lázeňský hotelový pobyt oproti těm zahraničním a čím myslíte, že to je?
Jak bylo řečeno, domácí trh roste, ale v našich hotelech společnosti Léčebné lázně v Mariánských Lázních je stále v menšině. Na domácím trhu je veliká konkurence, a cena našich pobytů se pohybuje cenově výrazně nad konkurencí, což je dáno kvalitou našich služeb.
Kde všude a jak Danubius Hotels Group prezentuje české lázeňské hotely a s jakým úspěchem?
Snažíme se prezentovat naše hotely po celém světě, ať již na výstavách cestovního ruchu či ve spolupráci s agenturou Czechtourism na různých workshopech a prezentacích. Neméně důležité jsou také lékařské přednášky, které organizujeme společně s dalšími institucemi.
Jaké vztahy má skupina Danubius Hotels Group s městem Mariánské Lázně, v čem spolupracujete, případně, jak se navzájem podporujete?
Vztahy máme na velice dobré úrovni, společně například řešíme propagaci města. Vždyť nepropagujeme pouze Léčebné lázně a.s., ale hlavně destinaci Mariánské Lázně, za jejichž krásou přijíždí lidé z celého světa. Tento rok je navíc pro nás všechny velice významný, protože právě před 200 lety byly Mariánské Lázně vyhlášeny veřejnými lázněmi, a od té doby se datuje lázeňství v Mariánských lázních.
Řeší hotely v Mariánských Lázních také konkurenci v podobě platforem jako je např. Airbnb? Případně, jak se s takovou konkurencí vyrovnáváte?
Zatím tuto konkurenci neřešíme, produkt, který nabízíme je komplexní službou, vyžadující zkušenost a profesionalitu našeho týmu, ať na poli ubytovacím, stravovacím a hlavně léčebném.
V čem je tedy vaše přidaná hodnota oproti konkurenci?
Přidanou hodnotou je, jak jsem již zmínila, kvalita našich nabízených služeb a používání místních přírodních léčivých zdrojů pro účely léčebných procedur. Máme v lázeňském léčení dlouholetou tradici, čehož je důkazem profesionální tým zkušených lékařů a dalších zdravotníků.
Co připravujete pro vaše hosty k 200letému výročí města Mariánské lázně? Na co se můžou těšit?
Hosté se mohou těšit na bohatý program, který připravilo město Mariánské Lázně na mariánskolázeňské kolonádě a v jejím okolí. Jako tradičně bude probíhat mše v kostele Nanebevzetí pany Marie, pak následuje svěcení pramenů na kolonádě a po celé dva dny probíhá bohatý kulturní program pro děti i pro dospělé. Pro naše obchodní partnery jsme mimo jiné připravily prohlídky našich hotelů a bohatý večerní program nesoucí se ve stylu 200-stého výročí a oslavy minerálních vod.
Foto: Mafra - Jan Zátorský
Komentáře (0)
Pro přidávání komentářů musíte být přihlášeni.