#HolkyzMarketingu pořádají v pořadí už třetí konferenci a tentokrát v největším formátu. Jak bude vypadat marketing v roce 2030? Nejen to se dozví účastníci konference 6. června od marketingových expertů v rámci jednoho dne nabitého praktickými přednáškami a networkingem v Kongresovém centru Praha. 

Holky z největší vzdělávací platformy pro marketér(k)y přivítají na pódiu ty nejlepší expertky a experty z oboru, kteří se zaměří na budoucnost marketingu, ale rozeberou i další důležité otázky. Jak připravit svůj marketingový tým, aby budoval ty nejlepší značky či jak se můžou značky inspirovat od fenoménu Taylor Swift?Co dostane generála na hrad? A které trendy budou hýbat budoucností?

„Letošní konference přinese to nejlepší z Čech a zahraničí. Jako vždycky dáváme důraz na praktičnost a jasně předané informace. Tentokrát ale přivezeme řečníky od světových značek jako Oatly nebo Rayban, kteří  v Česku zas tak často nemluví. Nechceme ohrané fráze, ale skutečné tipy od skutečných lidí, kteří vedou značky,” vysvětluje Nicole Karráová, CMO vzdělávací platformy pro marketér(k)y #HolkyzMarketingu. 

Na koho z řečníků se těšit?

Konference #HolkyzMarketingu přivítá více než 8 českých i zahraničních expertů. Namátkou jmenujme Kevina Lynche, Ex-Creative Directora Oatly a marketingového a kreativního experta s pětadvacetiletou zkušeností v oboru, Pavlu Nýdrle, která stojí za úspěšnou prezidentskou kampaní Petra Pavla či Michala Pastiera, novopečeného autora knihy s názvem Žltá kniha budovania značky a co-foundera & creative directora Darwin & the Machines GoBigname. Samozřejmě nebude chybět ani spoluzakladatelka vzdělávacích platforem #HolkyzMarketingu a #HolkyzByznysu Pavlína Louženská věnující se trend forecastingu. 

Konference #HolkyzMarketingu, 6. června 2024, Kongresové centrum Praha

1 den plný vědomostí

Více než 7 hodin networkingu

Více než 8 českých i zahraničních expertů

Více než 700 marketérů z celé ČR na jednom místě

 

https://www.holkyzmarketingu.cz/konference

© 2024 BYZMAG.cz, Všechna práva vyhrazena.